OEI OEI! Politie te paard moet ingrijpen tegen woedende Groningen-fans bij stadion

FC Groningen leed donderdagavond een pijnlijke nederlaag in de KNVB Beker, tegen FC Twente: 0-2. De fans van De Trots van het Noorden gingen na afloop verhaal halen bij het stadion en zongen 'schaam je kapot'. De situatie was zo dreigend dat politie te paard zelfs moest ingrijpen bij het Hitachi Capital Mobility Stadion, zoals de thuishaven van de hekkensluiter van de Eredivisie tegenwoordig heet.

Van Götze tot Sterling: statementtransfers in Nederland
Hoe Ajax via Rayane Bounida toch waarde creëert
Grootste cultheleden in de geschiedenis van Feyenoord
Huiberts’ erfenis in cijfers bij AZ: 18 toptransfers