Vitesse verrast met binden twee hoofdsponsoren, wisselen elkaar af op shirt

Vitesse heeft twee nieuwe hoofdsponsoren gevonden. Zowel het Nederlands Openluchtmuseum als Burgers Zoo staan volgend seizoen op de borst bij de Arnhemmers.

Het Nederlands Openluchtmuseum zal de hoofdsponsor zijn tijdens de thuiswedstrijden en Burgers Zoo is hoofdsponsor tijdens de uitduels. Olivier Smit, commercieel directeur van Vitesse, is blij. "Dat drie grote Arnhemse partijen elkaar op deze manier hebben gevonden is ronduit fantastisch. De stad en de regio kent vele prachtige plekken. Het thema 'Dagje uit in Arnhem' past perfect bij deze samenwerking."

Nike
Nadat Droomparken, onlangs een doorlopende verbintenis, de overstap naar Feyenoord maakte moest Vitesse noodgedwongen op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor. De Arnhemse club maakte daarnaast bekend de komende vier jaar in shirts van Nike te spelen. Ook werden direct de shirts gepresenteerd. Het thuisshirt is het gebruikelijke geel-zwart en het uitshirt is volledig in Airborne-style, vanwege de 75-jarige herdenking van de Slag om Arnhem in 2020.

Deze website van Socios Sports gebruikt “cookies”. Er worden functionele cookies gebruikt, noodzakelijk voor de werking van de website en statistische cookies om inzicht te krijgen in het gebruik en effectiviteit van de website. De website gebruikt ook advertentie cookies om advertenties af te stemmen op uw voorkeuren op basis van uw klikgedrag. Tenslotte worden via de website ook social media cookies geplaatst om dingen te kunnen ‘liken’ en ‘delen’. Advertentie- en social media cookies zijn van derde partijen en verzamelen mogelijk ook uw gegevens buiten deze websites. Door op “Ja, ik accepteer de genoemde cookies”, geeft u toestemming voor het plaatsen van advertentie cookies. Meer weten over cookies? Klik dan hier.