Guardiola moest wennen aan tegenslagen: ''Geprobeerd om me aan te passen''

Josep Guardiola beleeft een moeilijk eerste jaar met Manchester City. De Spaanse oefenmeester zegt dat hij moest wennen aan alle tegenslagen die hij met de Engelse club beleeft.

"Ik heb nooit gedacht dat ik alles al wist toen ik aankwam bij een club. Ik heb geprobeerd om me aan te passen en ben ervan overtuigd dat we het volgend seizoen beter zullen doen", zo vertelt Guardiola op de persconferentie van zaterdag.

"Het is normaal dat je eens een minder seizoen meemaakt als je al 7, 8 of 9 jaar trainer bent", aldus Guardiola. "Dat kan gebeuren, maar je leert daaruit." 

Nieuws
Van Götze tot Sterling: statementtransfers in Nederland
Hoe Ajax via Rayane Bounida toch waarde creëert
Grootste cultheleden in de geschiedenis van Feyenoord
Huiberts’ erfenis in cijfers bij AZ: 18 toptransfers