Prachtig! José Mourinho bedankt fans na gewonnen uitduel tegen Burnley

Manchester United was zondag met 0-2 te sterk voor Burnley. Het uitduel werd gewonnen door twee doelpunten van Romelu Lukaku. José Mourinho, de trainer van de Reds, kwam na de wedstrijd in het uitvak om de meegereisde fans te bedanken. 

Van Götze tot Sterling: statementtransfers in Nederland
Hoe Ajax via Rayane Bounida toch waarde creëert
Grootste cultheleden in de geschiedenis van Feyenoord
Huiberts’ erfenis in cijfers bij AZ: 18 toptransfers