Bekerduel Harkemase Boys - FC Groningen gestaakt: Supporters gooien vuurwerkbom naar doelman

Het bekerduel tussen Harkemase Boys en FC Groningen is woensdagavond tijdelijk gestaakt. De wedstrijd werd al een keer stilgelegd omdat fans, vermoedelijk die van FC Groningen, vuurwerk naar de doelman van Harkemase Boys gooiden. Even later toen de wedstrijd weer hervat was, werd er nogmaals iets gegooid naar de doelman. Dit keer was het een vuurwerkbom.

Eerste keer dat de wedstrijd stil werd gelegd vanwege vuurwerk

Bij de tweede keer wordt de wedstrijd gestaakt. Er werd een vuurwerkbom gegooid, die naast de doelman van Harkemase Boys ontplofte. Het moment dat de bom ontplofte is echter niet gefilmd.

Van Götze tot Sterling: statementtransfers in Nederland
Hoe Ajax via Rayane Bounida toch waarde creëert
Grootste cultheleden in de geschiedenis van Feyenoord
Huiberts’ erfenis in cijfers bij AZ: 18 toptransfers