Nieuwe hoofdsponsor voor Feyenoord: Rotterdammers ontvangen liefst 12 miljoen

Feyenoord heeft een nieuwe hoofdsponsor gevonden: Droomparken zal vanaf volgend seizoen twee jaar op het shirt van de Rotterdammers staan. De nieuwe deal levert Feyenoord rond de zes miljoen euro per jaar op. Droomparken beschikt over meerdere vakantieparken in Nederland en is de opvolger van Qurrent.

Commercieel Directeur Mark Koevermans laat op de officiële kanalen blij te zijn met de samenwerking. Ook geeft hij aan dat Feyenoord er financieel op vooruit gaat ten opzichte van de vorige hoofdsponsor: "Bovendien is het meer dan alleen shirtsponsoring. Er zullen ook mooie activiteiten worden ontplooid, zoals aanbiedingen voor supporters en leuke tripjes voor jeugdelftallen."

Droomparken snel groeiende speler

"Droomparken is in haar tak van sport al een belangrijke en snel groeiende speler. Door een partnership met Feyenoord aan te gaan wil het bedrijf haar landelijke naamsbekendheid en ambities verder vorm geven. In de gesprekken kregen we al snel het gevoel dat de mensen achter Droomparken ook qua mentaliteit goed bij Feyenoord passen. Droomparken houdt van aanpakken en wil graag scoren bij haar gasten door hen een geweldige vakantiebelevenis te bieden. Behalve het geld dat met de overeenkomst is gemoeid, zien we ook veel kansen om de komende twee jaar hun vakantieparken in te zetten om hele leuke dingen te doen voor bijvoorbeeld de jeugdelftallen en zeker ook voor de supporters."

Droomparken was afgelopen seizoen hoofdsponsor van Vitesse en staat tot minimaal 2021 op het shirt van de Rotterdammers. In totaal ontvangt Feyenoord dus minimaal twaalf miljoen voor de samenwerking.

Wellenreuther pakt 50 jaar record
Duurste Nederlandse voetballers