
Reacties na Go Ahead Eagles - Ajax: 'er zit totaal geen lijn in'
In reactie op @betwetersnl liet Mario van der Ende weten dat de 2-1 van Ajax, conform de KNVB-reglementen, eigenlijk afgekeurd had moeten worden... Het gaat om het moment voorafgaand aan de 2-1 van Bazoer.
Van der Ende: "Het klemmen van de bal is niet toegestaan als een tegenstander in de buurt is die de bal tracht te spelen."
@betwetersnl@Gruijth Dit staat in de aanvullende instructies spelregels '15-'16: pic.twitter.com/MuL1ckzVVG
— Mario van der Ende (@MariovanderEnde) 7 februari 2016
Mag dit @MariovanderEnde? Viergever klemt de bal voorafgaand aan de 2-1 van Bazoer bij #ajafey. (via @Gruijth) pic.twitter.com/lJLb19S4up
— Betweters Live (@betwetersnl) 7 februari 2016